Saturday, August 27, 2011

Tunne end enesekindlana! Õige rinnahoidja valimine




 ...ja seeläbi ka seksikana!
Kas te teate, kui tähtis on rinnahoidja õige suurus? Mitte see, et see oleks ilus ja arvatavasti ka õiges suuruses, aga tõesti õige suurus ja õige istuvus?
Ma kirjutan seda sellepärast, et oma 70D-ga pole just väga kerge leida sobivat rinnahoidjat, kuid LÕPUKS MA SAIN SELLE!! Ei taha, kui aus olla selgagi panna, kuna see mul ainuke, kuid kuna ma sain selle päris odavalt, siis kavatsen sinna poodi uuesti minna- see nüüd minu lemmikpood. Pean küll tunnistama, et mulle ei meeldinud väga müüja.
Tegelikult tuleb tunnistada, et mulle pole siiani ühegi pesupoe müüja sümpaatne olnud- nad peavad ennast liialt targaks.
Tavaliselt, kui lähen poodi ja küsin 70D suuruses rinnahoidjat, vaadatakse mulle otsa umbes sellise näoga, nagu ma oleksin rumal, et arvan, et mul nii suur korv ja siis nad tulevad oma 75C-ga ning topivad selle mulle ümber, PLUUSI PEALE! Ja ütlevad, et näe!- Sobib ju! Pean siis rumalana otsa vaatama ja mainima, et see on mul siiski pluusi peal. Ma ei hakka ju rinnahoidjat pluusi peal kandma! Kuidas on müüjatel selline nõme komme tulnud? Kas nad ise ostavad rinnahoidjaid nii?
Õige suurus laseb sul tunda end mugavalt
Teine lugu oli jällegi nii, kui läksin küsima 70D-d, vaatas müüja mulle otsa ja ütles:" Teil ei ole 70D, minul näiteks B" (muideks oli mul sel hetkel talvespordi vest seljas, selle alt ei saa nagunii aru, kas on A või D). Kui aus olla, siis kliendina mind ei huvita, mis korv müüjal on, mind huvitab, et ta otsiks mulle selle, mida ma küsin! Ja taaskord pakuti mulle 75C-d. No hallo!!! Müüjad, kas te pole kuulnud midagi õigest suurusest? Kui mul on 70D, siis ma ei kanna 75C-d, see on vale suurus ju! Sama hästi siis ju ei peaks ma üldse suurust vaatama ja võiks osta ka 80A! Mis vahet sel on.
See sama müüja ka, kui ütles, et mul ei ole 70D, näitas mulle 85D-d ja ütles, et näete, selline on D. Ma ei suuda lihtsalt ära imestada, millised rumalad inimesed on pandud pesu müüma- nad ei tea pesust mitte midagi!
Te ei kujuta ette, kui hea tunne on kanda seljas oma suurusele vastavat rinnahoidjat, kui olete aastaid pidanud leppima 75C/D-ga, sest paremat lihtsalt pole saada kusagilt. Ma tunnen esimest korda puhast rõõma oma kaunist kopsukast.
Olen näinud nii paljudel inimestel vale suurusega rinnahoidjat, mis tekitavad topeltrinna mulje. See on väga inetu vaatepilt. Tahaksin lihtsalt üle maailma karjuda naistele,kuidas õige rinnahoidja leida! Ja mis kõige tähtsam- ei tohi leppida millegi muu, kui ainult endale sobiva suurusega! Selle õige suurusega!
Vale suurusega rinnahoidja võib tekitada seljavaevusi ja ka muid vaevusi, kuid ma ei hakka neisse hetkel süvenema. Kui hoolid tervisest ja tahad, et sinu kaunikesed ka edaspidi vormis oleksid- kasuta õige suurusega rinnahoidjat!! See on parim viis nende kaitsmiseks!

Kuidas valida õige rinnahoidja:
Parim netilehekülg, kus leida omale sobiv suurus (arvutab kohe ära, sina sisesta vaid ümbermõõdud)
http://www.linette.ee
Tavaliselt, kui on vale suurus tuleks valida väiksem ümbermõõt ja suurem korv.Rinnapealse mõõdu võtmiseks lase mõõdulindil olla ümber, ära tõmba pingule, kuid hoia sirget joont!




Kui oled poes, kuidas valida:
Rinnahoidja ei kisu seljapealt üles-
see on ühel joonel.
Vaata sobiva suurusega rinnahoidja, kui oled leidnud, proovi selga. Kui rinnahoidja on ümber kere nii, et ei kisu selja pealt üles, ega ole liiga pingul, on ilmselt tegu õige suurusega. Öeldakse, et õige suuruse puhul saad vaid paar sõrme rinnahoidja alumise ääre vahele pista. Õige rinnahoidja tõstab rinda. Rinnahoidja eesosas olev vahetükk peaks olema keha vastas, mitte eemal. Tugikaared on mugavalt vastu kere, kui on eemal, pole sellest mingit kasu, ja uskuge mind- teil hakkab sealt valutama, kui sellist rinnahoidjat kanda, kuna rinnahoidja ei toeta rinda vaid surub tigikaared rinna raskuse all ribide vastu. Õige suuruse puhul on raskus ühtlaselt jaotunud ning on kerge olla.


No comments:

Post a Comment