Tuesday, August 23, 2011

My hair's been trough all this sh*t, and still pretty

Minu juuksed on käinud läbi väga raske teekonna- 4a tagasi blondiks, 3a tagasi mustaks, kahe värvimisega blondiks tagasi (2päevaga), 1a tagasi pruuniks ja terve suvi blondeerimist, sel aastal siis ka punane, millest blondiks 7-me värvimisega (1,5 nädala jooksul ja pole ikka veel päris blond). Minu juuksed on sellele kõigele väga hästi vastu pidanud. Minu tuttavad teavad ka, et blondeerimine kahjustab väga ja juuksed näivad tuhmid, kuivad, karedad ja ei ole siledad. Minu juuste puhul ei saaks ühtki väita, kuigi eks ma nüüd hooldan ja taastan ka neid. Tahtsingi nüüd siin mainida, mis tooteid ma kasutanud olen peale seda jubedad blondeerimise perioodi (ja ei üllataks üldse, kui ükspäev jälle mingi uus värv peas, millest varsti blondeerimise teel lahti üritan saada). Selline ma juba kord olen- mul on vaja muutusi. Mis värve ma kasutanud olen, ei hakka mainima, kuna see sai tehtud juba ühes varasemas postituses.

Soovitus!!

Hooldusvahendid:
Wella Pro Series Color Shampoo (shampoone on mul veel, mida kasutan, kuid ma ei pööra üldiselt shampoonidele suurt tähelepanu)


Dove Repair Therapy Intense Repair Palsam(jätan pähe kauemaks u5-15min, mõjub hästi. Sisaldab mikro-niisutavat seerumit!)
Ultimate Repair sari, millest ilmselt tahaksin muretseda endale kõik! Lemmik.
Gliss Kur Hair Repair Ultimate Repair Palsam(samamoodi jätan kauaks pähe, sest see sisaldab vedelat keratiini!! Minu lemmikpalsam läbi aegade!!)
Väga suur lemmik, mida mul hetkel pole:
Avon Planet Spa Olive Oil Mask


Gliss Kur Color Shine & Protect Mask (olen kasutanud vaid paar korda, kuid konsistents on paks, mis mulle meeldib, sisaldav vedelkristalle ja on UV kaitsega)
Syoss Moisture Intensive Care Mask (Kasutanud veidi rohkem, üldiselt meeldivad mulle Syoss tooted väga. See on küll 1min mask, kuid hoian ikka kauem.)

Avon AT Damage Repair Split End Mender leave-in (seda kasutan viimasel ajal harva, kuid olen rahul, panen kohe märgadele juustele enne rätikusse mässimist, et üleliigne rätikusse jääks. Kasutan üht pisikest, kõige rohkem pähklisuurust, kogust.)
Äsjamuretsetud ööseerum,
varem kasutatud ja on supppeeer!!
Gliss Kur Oil Nutritive ravikuur palsam- leave-in( see on super toode! kasutan peale igat pesu, vahest kohe peale rätiga kuivatamist võis alles siis kui juba poolkuivad, vahets ka kuivadele juustele. Tänu pump-otsikule saan nii palju kui vaja, kuigi sellest jaguks ka siis kui on pikad juuksed. Soovitan, sest juuksed jäävad kohe väga mõnusad)
Gliss Kur Oil Nutritive Express-Leave-In Conditioner (see... on olnud juba pikka aega mu lemmik, kuid viimasel ajal ei kasuta enam nii tihti- pane palju tahad, juuksed raskeks ei muutu)



Päevaseerum, mis saab proovitud
mõlemad siiski Elvital,
mitte Elvive
 Kui läheb kuumutamiseks:
"Ilueliksiir"
Byphasse Active Protect Elixir (vedel keratiin, kaupluses oli toote nimeks pandud "Ilueliksiir", kuid ma ei saa hästi aru, et see kuidagi mõjuks. Lisaks on selle kasutusjuhendil kirjas, et parema tulemuse saamiseks kuivatada fööniga. No mina küll mingit vahet ei näinud ja ekstra selle pärast ma ka iga kord föönitama ei hakka. Kuid kuna tegemist on suure pudeliga, 250ml, siis igaksjuhuks kasutan alati, kui föönitan)
L'Oreal Paris Studio Silk&Gloss Hot Straight Cream (peaks nagu kuuma eest kaitsma nagu ma aru saan. Väike tõrtsuke näpule, höörun laiali ja lasen sõrmedega läbi juuste. Jaotub mõnusalt)
Syoss Heat Protect (kuumakaitse nagu nimigi ütleb, kuid ma ei oska selle koha pealt midagi erilist öelda. Veidi kehva on, aga annab kasutada)


 
Muidugi on mul ka muid palsameid ja shampoone ning leave-in tooteid, kuid neid ma kasutan harvemini.

No comments:

Post a Comment