Sunday, July 31, 2011

Juuksevärv

Kahjuks pole mul masinat, mis pilti teeks ja ega ma ei oska ka sõnadega väga seletada, milline pettumus mind ees ootas, kui ükskord räti peast võtsin ja peeglisse vaatasin... Õudne. Olin nii pettunud, et isegi pisar tuli silma. Mu juuksed olid veidi vanaroosat tooni (vähemalt meenutas seda). Ütleks, et tolmu alla mattunud vanaroosa. Haha. Lihtsalt jube. Ei jäänudki muud üle, kui panin uue värvi pähe. Londa plaatinablondi. Erilist abi ma sellest ei lootnud ja ega ta ei aidanud ka. Veidi heledamaks sain küll, aga pole ikka see, mis oleks tahtnud. Nüüd siis ei jää muud üle, kui oodata ja juukseid ravida igast maskide ja asjadega sellest kahjustusest. Värve on veel järgi, kuid ei usu, et needki midagi paremaks teevad, ei hakka raiskama hetkel. Homme esimene tööpäev ka (haha!!) ja ma oma mingisuguse roosa peaga... Ma ei oska isegi mingit soengutki teha.
Eks harjumine võtab aega ja... ei tea, kas selle värviga ongi võimalik harjuda.
...
Edu!

1 comment: