Saturday, July 30, 2011

My biggest fear..!

Olgu tegelikult ei ole. Aga ma tõsiselt närvis praegu, tunnen, kuidas pulss tõuseb ja kõhus keerab. Nimelt pesin just värvi juustest välja, kuid pole veel peeglisse julenud vaadata. See on mul vist juba viies kord värvida, kui ma ei eksi, peale seda kui otsustasin, et punapeast peab taaskord saama blondiin. Ja nagu ikka- ma ei ole eriline kannatlik inimene, kes oleks valmis ootama aasta v ehk pool (healjuhul), et punane värv välja saada. Ka pruun ja must pidid kaduma nädala jooksul. Mida nad kahjuks ei teinud.
Must värvi sain kõige kiiremini juustest välja. Selleks kasutasin vaid kaks pakki Palette Deluxe värvitooni 204. Üks pakk et saada blondiks ja teine, et korrigeerida sealt, kust ennem puudu jäi. Olin väga rahul.
Pruun... oeh, sellega oli rohkem rabelemist, aga ka ilmselt selle tõttu, et teadmatusest valisin valed värvid, mis polnud mõeldud väga palju heledamaks tegema (kuigi pakendilt leiab, et isegi tumepruun saab valgeks). Ja mis ajast karamelliblond on keskmine pruun??? Seda värvi proovides jõudsin tagasi algusesse (Londa värv).
Ja nüüd... punane. Kolm kuud olen olnud punane ning otsustasin saada blondiks, taas. Ma olen siiani kasutanud hmm... 4 värvieemaldajat (garnier e0), väljapestav värv, mingisugune garnier jää- või hõbeblond... ja ma olen endiselt oranz!! Vähemalt olin enne tänast...
Ma ei julge peeglisse vaadata. Hetkel pesin juustest välja Londa beežblondi (toon 38)
Võtan julguse kokku ja vaatan, mis värv on. Annan teada;)

1 comment: