Thursday, November 5, 2015

Depressioon - Unerohu sõltuvus - Meditatsioon

See postitus on jätkuks eelmisele (kliki siia).

Jäin oma looga pooleli sinna, kus sain anti-depressandid peale ja jäin ootama psühhiaatri juurde minekut. 

Umbes nädal enne sinna minekut, enesetunne oli üldiselt hea, kuid minu niigi suur uinumisprobleem, süvenes veelgi, mistõttu varem paari tunni asemel läks mul nüüd uinumisele aega vahel lausa 7-8 tundi. Psühhiaater kirjutas välja unerohud.

Nende võtmine oli muidu vahel päris fun, aga peale kuu aega unerohtude võtmist, mis tegelikult on nende kasutamise maksimumaeg, ei saanud ma ikka magada. Arst ütles, et mis seal ikka, kui ei saa, siis tuleb edasi võtta. Nii ma võtsingi ja võtsin neid lausa 3,5 kuud, kuni lõpuks otsustasin, et sellel peab tulema lõpp. Ma kartsin edasise pärast. Mul oli tekkinud sõltuvus ja ma lõpetasin unerohtude võtmise päevapealt. Uskusin, et tulen oma jõududega toime.

Esimene nädal magasin vaid paar tundi päevas. Öösiti, kuna und ei olnud, katsusin leida erinevaid lahendusi, kuidas magama jääda ilma rohuta. Mõtlesin tihti ja kujutasin ette, kuidas ma ikka võtan selle ühe tableti- no ainult selleks ööks ju.. ja siis kujutasin, kuidas asi edasi läheb- et hakkan jälle iga päev neid sööma- "ei, aitäh!" ütlesin ma ja vähkresin edasi. Olin vapper. Terve nädala pidasin vastu. Siis otsustasin aga, et nii ei saa- mitte miski ei toimi. "Ärge kasutage elektroonikaseadmeid tund enne magamaminekut", "tehke vanni", süüdake lõhnaküünal"- "no keda te petate!" mõtlesin. 

Ühel päeval tundsin, kuidas mu keha oli kokku varisemas unepuudusest. Ma ei suutnud lapsega tegeleda, lasin tal voodist multikaid vaadata ja nuputasin ise viise, kuidas vaid elu tagasi sisse saada endasse.. Mulle torkas siis pähe üks ammu huvi pakkunud asi- meditatsioon. Kas see aitaks mind? Kas see aitaks mul kogu järgneva päeva lapsega mängida ja olla õhtul oma mehele hooliv ja mõistev naine?

Ausalt- see päev oli minus elus üks suur pöördepunkt. Ma leidsin video (vaata siit), mis aitas mul selleks päevaks energia saada. Olin nii vaimustuses sellest, et sellise lühikese ajaga tundsin end justkui oleks terve öö maganud jaotsustasin veel mõnda vaadata. Peale kolme videot oli minus väga suur positiivne energia. Ma läksin naeratus näol lapse juurde, mängisin temaga kuni tema magamaminekuni välja, ma kuulasin ja toetasin oma meest, kellel oli ka unetu öö olnud ning raske tööpäev. Ma tundsin ennast hästi ja teadsin, et olin leidnud midagi.

Sel samal õhtul proovisin ka juhendatud meditatsiooni unetuse vastu ja.. ma jäin magama 20 minutiga, mis minu puhul on ülikiire!

Olen siiani vaimustuses, kuigi ma seda päris iga päev ei tee, kuigi võib-olla nüüd hakkan, kuna sain omale kõrvaklapid, et täielikult luua endale vaikne ja rahulik keskkond mediteerimiseks. 

Nagu eelnevas postituses mainisin, tunnen ma ennast õnnelikumana kui kunagi varem. Ma tunnen suurt tänulikkust ja rõõmu. Ma usun, et ilma nende kogemusteta ma seda võib-olla nii tugevalt ei oleks tundnudki. Ma olen õnnelik ja tänulik kõigi heade ja halbade asjade üle, mis minu elus toimunud on ja praegu toimuvad. Minus on suur armastus. Ma olen ise suur armastus!


Kõige suuremat armastust Teie kõikkide ellu!!!


Teadke, et Teil kõigil on midagi, mille eest tänulik olla ja just sellele peaksitegi keskenduma.


No comments:

Post a Comment