Sunday, November 16, 2014

Minu rasedus 5. kuu kuni lõpp

Oh jah, alates kuskil sealt viiendast kuust, kui pidin minema diabeediõe juurde (30.03 vast), läks kõik nõmedaks-mulle pandi väga suured toidupiirangud peale- ma ei tohtinud süüa maisi, ube, banaani, leiba, saia, kooke, keedetud porgandeid, viinamarju, muidugi igast rämpsu, toorjuustu ja palju muud veel, mida kõike ma enam isegi ei mäleta. See oli minu jaoks üks masendav aeg, kuna olen harjunud sööma kõike ja nüüd järsku ei tohtinud süüa nii paljusid asju, mis mulle meeldisid. Muidugi ma siiski sõin enamus asju ikkagi ja kuigi ma pidin mõõtma vähemalt kolmel päeval nädalas oma veresuhkru taset, ei teinud ma seda tihtipeale ausalt- mõnikord kirjutasingi lihtsalt suvaliselt need numbrid sinna. Muidugi ma teadsin, mis vahemikus need olema peaks umbes. Mind ähvardas diabeet ja lapse liialt suur kasv, kuid ma ei suutnud lihtsalt. Otsustasin siis vaid, et jälgin koguseid. Nii tegingi, välja arvatud sel nädalal, kui elukaaslasega koos 1 liitri jäätist päevas sõime (mul oli jube külma isu).
Raseduse lõpus avastasin endale ideaalse dieedi- jää!Muidugi ei soovita ma seda kellegile tõsiselt, kuid kuna mul polnud absoluutselt mingit isu tavalise toidu järele, siis oli jää ideaalne- see maitses superhästi ja imelikul kombel täitis ka kõhtu paremini kui vesi ise.

Umbes aprillikuus läksin kooli kõrvalt veel kahele kursusele, käisin ka kolmandal paar päeva, kuid see tundus täieliku aja raiskamisena.
Kursused lõppesid juuli teisel nädalal.

Võin öelda, et raseduse eelviimased kuud olid väga meeldivad. Päris viimasel aga oli ennast üpris raske kodust välja vedada.

Kuskil juuli keskpaigast hakkasin proovima igasuguseid sünnitust esile kutsuvaid meetodeid- pikad jalutuskäigud, treppidest käimine, kuum vann, petersellitee, isegi sss (saun, shampus, seks... sauna asemel kuum vann..viimase asemel siis parasjasti see,  mida oma 16-kilose kõhuga parasjagu teha sai..).

Kui palju ja mis aitas, kirjutan järgmises postituses, siis räägin ka sünnitusest ja ilmselt ka oma tervisest paaril esimesel sünnitusjärgsel nädalal. Pean hoiatama, et räägin seal võimalikult avameelselt kõigest, seega võib esineda ebameeldivusi.

Kõike head!



No comments:

Post a Comment