Saturday, October 25, 2014

Minu viimase aja fantaasia-lemmikud

Ma pole päris kindel, kas sõna "fantaasia-lemmikud" on üldse mingi sõna, aga igaljuhul, kui enne ei olnud, siis nüüd on. Ehk enne kui jätkan oma rasedusest kirjutamisega, tahan tutvustada teile oma uusimaid lemmikuid (seriaale).

Paljud teavad, et mulle meedlis "Seks ja linn", vanasti küll mitte, kuid kui uudishimu minust võitu sai ja ma esimesed osad ära vaadanud olin, sai minust üks neist.
Veel rohkemad teavad, kuidas ma jumaldasin "Meeleheitel koduperenaisi". Ma nii väga oleksin tahtnud, et sel' oleks olnud rohkem osi.

Nüüd aga olen leidnud omale kolm uut lemmikseriaali, millest küll ainult 2 veel jooksevad eetris.

1. Once Upon a Time (4 hooaega, eetris)
Ma ei saa sellest ilmselt küllalt. Mulle nii kohutavalt meeldib, kuidas seal on kasutatud ära pea kõik muinasjutud- "Tuhkatriinu", "Lumivalgeke", "Alice Imedemaal", "Robin Hood", "Punamütsike", "Uinuv Kaunitar", "Peeter Paan", "Rumpelstiltskin", "Kaunitar ja Koletis", "Mulan", "Võlur Oz" (pole küll muinasjutt vist) jpt. Hiljuti lisandusid juurde ka "Frozeni" tegelased ja Lumekuninganna. Nende kõikide lood on omavahel seotud- näiteks on Rumpelstiltskin loodud nimiloost, Peeter Paani krokodillist ja "Kaunitari ja Koletise" koletisest. Queen of Hearts Imedemaalt on jällegi samal ajal Evil Queeni ja Wicked Witch of the West-i ema ja Rumpelstiltskinist pärit talumehe tütar. Muideks Dzinn on peale lambist välja saamist peeglike seina peal.
Mulle meeldib selle juures ka see, et Lumivalgeke ei ole mingi õrnake vaid päris vinge mutt oma nooruseas...

2. Once Upon a Time in Wonderland (1 hooaeg, hetkel pole enam eetris)
Nagu nimest aimata võib, on tegu eelmisele sarnase seriaaliga, kusjuures, osad tegelased ja näitlejad ja tegevuse toimumispaigad ongi samad. Nt elab Knave of Hearts aka Will Scarlet eelmisest seriaalist tuntuks saanud linnas, kust jänes ta ära viib. Enne seal elama asumist (mitte, et keegi oleks sinna vabatahtlikult läinud..) oli ta üks Robin Hoodi meestest, kuid ta pani toime iseka varguse ja Robin palus tal lahkuda. Nüüd on Knave'i näha OUaT-s. Siin on kasutatud ka 1001 öö lugusid.

3. Reign (2 hooaega, eetris)
Mary- Queen of Scots
Mulle meeldib selles loos just see, et sündmused toimuvad keskajal.. Ma ei oska seletada, aga mulle meeldivad näitlejad ja kogu tegevus ja kostüümid.


Kas keegi teab veel sarnaseid seriaale, mida ma vaadata võiks?

No comments:

Post a Comment