Friday, June 26, 2015

Viimased uudised

Pole blogi ammu külastanud, alati pole kas aega või on teemad juba meelest läinud, millest kirjutada olen tahtnud. Tänane saab siis selle võrra pikem olema.

Alustuseks: Minu armsal beebil on nüüd juba 4 hammast, millest esimesed 2, alumised, tulid 18.03 ning viimased, ülemised tulid 24.06.

Erilisi, märkimisväärseid muutusi polegi rohkem toimunud. Korteris oleme teinud suured muutused, meil on nüüd voodi, uus diivan, köögis laud toolidega. Noh ja minu suur ja uhke riidekapp. Samuti sai ka elutuppa diivani ja tv-laud muretsetud. Ja kes ei tea, siis laps magab meil eraldi toas.
Köögi sein hetkel
Plaanime veel ka köögiseina kaunistada, kuna see näeb hetkel jube välja. Päris tapeeti ei hakka me kuskil vahetama, aga jubedamad kohad katame seinakleebisega või millegi taolisega (pildiga igaljuhul), ka elutoas vahetaks praegused "kaunistused" välja.
Elutoa sein











Elutoa sein



Lisaks on ka mõlemas toas uus vaip maas, mille üle olen veel eriti uhke. Muidugi pean ma nüüd iga päev tolmuimejaga põrandaid ja diivanit puhastama, aga see on ka rohkem mu enda pandud kohustus, kuna mina ei kannata ju neid karvarulle välja. Mu elukaaslast need niiväga ei häirigi või ta lihtsalt ei näita seda välja. Nende rullide pärast sai ka Furminator ostetud, mis iseenesest töötab küll hästi, kuid keeruline on kasse ülekere kammida, eriti veel Aivat, kuna ta pole sellega üldse rahul.

Kas mul on veel uudiseid?

Noh.. hetkel hakkasin jälle küünetehnikaga tegelema, kuna suvel tahaks ikka, et varbad ja sõrmed head välja näeks. Varbad eriti, kuna tahaks ju kanda lahtisi kingi või paljajalu käia.
Tegelikult tahaks augustis veel minna kursustele, et ennast sel alal edasi arendada, aga kas minna ka pediküüri õppima? Ma ei tea, kas praegu, aga kui ma avangi mingihetk oma salongi, siis õpiks ikka pediküüri ka ära.. ja depileerimise..
Sügisel plaanin tegelikult veel ühele salongiteemast väljajäävale kursusele minna, kuid see oleneb ilmselt kõik sellest, palju see maksab. Täpselt ei ütle, mis kursusega tegemist on veel, kuid võid anda vihje, et lähen vaatan, kas saan teostada ühe ammuse unistuse.

Tulevikuplaanid?

Hmm.. Loodan, et peame veel ühe aasta vastu, kuni ma kooli ära lõpetan (lapse mõttes), siis läheks 2016 sügisel tööle. Esialgu vast sekretäriks, aga võib-olla ka oma salongi? Tahaks küll oma salongi, aga ma pole kindel, et neid siia juurde vaja on. Mees arvab, et on.

Teate.. aga ma vist hetkel ei kirjutagi midagi juurde. Ei meenu midagi, mis kedagi huvitada veel võiks, aga kui on midagi, mis välja jäi, ja mis huvitab, siis andke julgesti teada. Seniks edu kõigile!









No comments:

Post a Comment