Tuesday, November 5, 2013

Yvonnioni käsitöö- ja ilunurgake

Olen viimasel ajal hakanud päris palju kudumisega tegelema, tahaks muidugi ka õmmelda ning ka paar heegeldustööd ootavad lõpetamist. Õmblemine aga ilmselt ainult sooviks jääbki, kuigi mul on mingisugune õmblemise masin, kuid sellega ei saa tavalist õmblust teha, vaid ainult ääristamist (overlock), seega jah.. ja kuna overlocki jaoks on vaja väga palju niite, ja ma ei raatsi osta 4eu 1 rull (masinale läheb 4 rulli) eriti kui enivei on aja nii musta kui valget, siis jah... 8 rulli niiti + veel alumine niit.. kallis lõbu, pigem las seisab veel. Võib-olla ehk kui ostaks iga kuu ühe rulli..?

Igaljuhul, lõpetasin just eile Madise mütsiga. Neljas kord ja lõpuks tuli sobiv. Olgu see siis mainitud, et see on teine müts, mitte teinud olen, esimene kord tegin endale, kuid see ei sobinud kuskile, ei läinud pähegi.

Täna alustan endale mütsi tegemist ja järjekorras on veel ämm, kes oma mütsi ootab, aga selle jaoks pean veel poodides tuhlama, ilmelt ostan talle lõnga Prismast, kuna Madisele ma sealt ostsin. See oli nii vahva lõng, et oleksin veel tahtnud osta, aga ega see lõng pole ka just odav lugu.. kuigi ma tean küll kohti, kust saaksin ka odavat ja ka kohti, kust saaksin kallist, kuid see-eest kvaliteetset lõnga. Olen sattunud väga õhinasse oma kudumisega. Lausa veider.

Nüüd alustan siis oma mütsiga.

Aaga.. ilunurgake räägib seda, et ma lugesin ühte artiklit, kus naine jõi kuu aega iga päev 3l vett. See lugu koputas minu südametunnistusele, sest minu arst ütles mulle juba kevadel, et peaksin jooma vähemalt 1,8l vett päevas. Suutsin isegi kuu aega vastu pidada, aga seda ka ainult seetõttu, et töö juures oli lihtsalt nii palav, et ma ei saanud ilma olla. See selleks. Nüüd tuletab seda veevajadust mulle meelde minu enda nahk, mis vaikselt väga kuivaks muutunud on. Samas usun ka, et kui ma jooksin rohkem vett, siis ma ei näriks oma huli ehk enam niipalju.
Eks ma siis teen proovi ja vaatan, kaua vastu pean. Ma siiski katsun esialgu juua iga päev 1,5l mineraalvett päevas.

Olge tublid ja edu mulle!

No comments:

Post a Comment