Friday, November 1, 2013

:) you da best!

Pean ütlema, et kõige rohkem ehmatavad inimest ikkagi tema parimad sõbrannad.
Nimelt olin ma täna koolis, kui tuli mulle sõnum teatega, et mulle on mingi pakk tulnud. Esialgu ei saanud arugi, kas Osta.ee-st? Mulle ei meenunud, et oleksin sealt midagi ostnud, samuti pole olnud kellegagi mingit kokkulepet, et peaks pakki ootama. Terve ülejäänud koolipäeva mõtlesin, mis ja kellelt see võiks olla. Äkki on üldsegi valele inimesele saadetud kogemata, aga noo.. sinna on ju telefoni numbrit vaja... võib-olla pandi see valesti. Võib-olla saatis mu õde selle arvutimängu ära, mis olin tahtnud, aga tema eitas seda.
Mind huvitab, kas mu õde teadis midagi sellest?
Teeb ta nalja?

Lõpuks siis sai koolipäev läbi ja põnevusega läks pakiautomaai juurde. Kujutasin juba ette, mi ma edasi teen, kas saadan paki tagasi või äkki ikkagi vaataks, mis seal sees on?
Kui kapp avanes, paistis sealt välja pisikene pakikene.
Olin väga üllatunud, kui nägin, et seal on ikkagi minu nimi peal ja kellelt veel!
Kadilt!!
Sattusin õhinasse ega kavatsenud enne kuskile liikuda kuni saan teada, mida see pakk sisaldab.
Koorisin õrnalt paki lahti (ilmselt pole vist mõtet mainidagi, et paber, mille sisse pakike mähitud oli, oli roheline) ja sain kätte ilusa lihtsa välimusega pakendi. Hetkeks tabas mind blondiinsus ning ma mõtlesin, et kas päriselt see ongi, tähele panemata, et terve see aeg oli seal miski loksunud sees. Kui see möödus, avasin pakikese, mille seest tuli välja shokolaad ja armas kaardike, kus ta ütleb, et mind igatseb. Ja veel miski- ilmselt võtmehoidja- südamekujuline, lahtikäiv, kuhu ühele poole saab panna pildi ja teisel pool on peegel.

Et sa teaks...
Mina igatsen sind ka!
Mulle meeldis see kingitus väga!
Viimasel ajal on kõik südamed, tähed ja lipsud just minu teema, seega.. võib-olla sa lihtsalt tead mind nii hästi.
ARMASTAN SIND!!!!
Igatsen.
Oled kallis.
Ja see oli väga vinge üllatus.. :) nii vinge, et ma esimest korda siin blogis kasutan smaili. :)





:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 

1 comment: