Monday, May 27, 2013

Pisut siis nüüd neist katsetustest..

 Juuksed olen enam-vähem korda saanud.

homemade.ru Juuksemask kahjustatud ja värvitud juusele takja ja nõgesemahlaga 

mõnus, kreemjas koostis tõesti, kuid peale väljaloputamist tunnen siiski, et juustele pole see jutkui mõjunudki. On tunda kuivi ja karedaid juukseid. Osa on pehmed ja siledad. 
Ja milleks see lusikas seal on??

Dove Therapy Nourishing Oil Care SOS mask

Olen kasutanud vaid korra või kaks, tahtsin teisi rohkem teada. Meeldivalt kollakat tooni ja mõnusa tekstuuriga. Siiamaani olen väga rahul (ausaltöeldes ma uskusin, et ei pea väga pettuma, kuna toode on ajakirja "Anne ja Stiil" ilulemmikuks valitud aastal 2012). 

Dove Intense Repair Overnight Cream

Olen ikka päris mitmeid kordi kasutanud, kuid väga selle toimest aru ei ole saanud...

Ortomed Urea niisutav kreem

Selle kreemi kasutamisest loobusin juba õigepea. Kindlasti kasutan seda veel, kuid otseselt minu lemmik see ei ole- pisut liga õline tekstuur, käed tuleb peale kreemitamist pesta. 


Hetkel kõik, asun juukseid lõikama, kõike head mulle ja teilegi!!

No comments:

Post a Comment