Tuesday, May 7, 2013

Katsetuste lainel

Niisiis, nagu minu eelmistest postitustest võib välja lugeda (ridade vahelt muidugi) olen mures oma juuste tervise pärast. Hetkel on mu juuksed üpris lühikesed, kui vahepeal olid veelgi lühemad, mistõttu ei saa olla mõjutusi varasematest blondeerimistest, kuna kogu see osa on nüüdseks juba ammu oma tee prügikasti leidnud.
Igaljuhul on nad millegipärast kuivaks muutunud. Tegelikult tean väga hästi, miks. Tänu neile endile, kuna nad nii jonnakad on ja hommikuti peale ärkamist sõna ei kuula ega soenguviimistlusvahenditele ei allu, mistõttu ma neid siis pesema ja föönitama olen sunnitud. Lisaks sellele, et igapäevane pesemine neist igasuguse elujõu välja uhub, on nad ka juba oma loomult väga kuivad. Niisiis olen katsetuste lainel. Hullemaks ikka minna ei saa.

Esimeseks katsealuseks sattus Gliss Kur-i Instant Therapy Treatment Total Repair 1-minuti kiirabi juustele (kuldset tooni tuub), mis lubab juuksed minutiga terveks ravida. Lihtsalt kanna peale ja loputa välja.
Ostsin poest uue samasuguse tuubi, kuna eelmise peal olnud tekst oli maha kulunud.
Inglisekeelne juhis ütleb, et tuleb minutiks pähe jätta ja siis korralikult välja loputada. Eestikeelne aga ütleb, et tuleb ca 3 minutit peas hoida.
No mina hoidsin vast ikka oma pool tundi küll kuigi mulle jäi seaseks asjaolu, kas ma peaksin selle määrima kuivadele või niisketele juustele. Panin kuivadele. Esialgu tundsin ikka kuiva pahmakat peas, kuid peale välja loputamist oli juba pisut parem, juuksed olidki pehmemad. Siiski ootasin paremaid tulemusi.

Järjekorras katsetamisel on veel:
Gliss Kur Instant Therapy Treatment Total Repair (kuldset tooni tuub, niisketele juustele)
Gliss Kur Instant Hairtherapy Ultimate Repair (must tuub)
homemade.ru - pildil pole päris sama, aga taoline,
kaasas spaatel/lusikas
Gliss Kur Instant Hairtherapy Color Protect (punane tuub)
homemade.ru Juuksemask kahjustatud ja värvitud juusele takja ja nõgesemahlaga 
Dove Therapy Nourishing Oil Care SOS mask
Dove Intense Repair Overnight Cream
Ortomed Urea niisutav kreem








No comments:

Post a Comment