Wednesday, July 4, 2012

Väike vahemõte

Ehh.. poleks elusees arvanud, et ühe pühenduse kirjutamiseks nii kaua aega ja vaeva läheb. Olen terve päeva vähemalt mõelnud, kuidas anda edasi oma emotsioonid väikeses pühenduses, ilma et peaksin hakkama pikalt ja laialt seletama, miks just need inimesed mainitud on. Eks ma saan veel paar päeva nuputada, mis kirja panna. Ajast ja arust on mul juba mõte, mis tahaks kirja panemist, kuid pole leidnud õiget sõnastust. Kuid kohe, kui sõnastus valmis, on vaja mässata blogidega, need privaatseks teha ja natuke veel kujundada mõnda asja. Samuti loon Facebook'is ka oma fännilehe.
Oeh, lähen nüüd kööki tagasi, pühendust kirjutama ja kui aega saan, kirjutan ka oma lugu edasi.
Olen taas tööl, ehk peaksin mainima.
Ahjaa, püüan ka leida võimalust, kuidas magama jäämata raamatut lugeda, kuna see juhtub minuga pidevalt ja siis ma ei mäleta hästi, mis ma enne magama vajumist lugesin.
Otsin ka Martin Cruz Smithi raamatut "Gorki park". Lugesin ühe kirjaniku blogist, et see on ainuke raamatut, mis talle meeldib ka peale seda, kui ta ise kirjutama hakkas. Kõik varajasemad lemmikud on sealt nimrkirjast eemaldatud just tänu sellele, et hakates ise kirjutama, märkas noormees nende vigu ja ebapuhtust, mõttevaegust ja katseid end välja vingerdada. Kujutan ette, et kui ta loeks minu lugusid, ei tahaks ta kunagi minu raamatut nähagi (haha).
Samuti kirjutas ta seal, et tema lugemissoov on vähenenud peale ise kirjutama hakkamist. Minu puhul on toimunud vastupidine reaktsioon- tahan lugeda rohkem, kuid hetkel napib aega (..no ja muidugi vajun ma ju iga kord raamatut lugeda üritades unne.. kuidas saakski mul siis aega olla, kui iga lehekülje järel uinun paar tundi vähemalt?).

Oeh, pean tööle tagasi lippama, muidu kirjutaks siia veel midagi, mis juba jõudsid mu peats läbi käia (just nimelt läbi käia, kuna nad kadusid sealt peale ilmumist ka kohe ära..)
See you soon, babes!

No comments:

Post a Comment