Saturday, June 16, 2012

Should you listen to your relationship advisor?

Mõni hetk tagasi hakkasin mõtlema, et annan meeletult palju isegi oma tuttavatele suhtenõu, aga kas see on ka arvestatav nõu? Kas seda peaks järgima, kui ma ise seda ei tee?
Tegelikult jälgin ma küll oma enda nõu ka, aga..
Asi on selline.
Kui neiu kohtab noormeest, ütlen neiule, et kui noormees on ise huvitatud, siis ta ka pingutab selle nimel, et neiuga tihemini kohtuda ja nii edasi. Samas ütlen ma alati, et ära karda haiget saada, seda haiget saame me nii kui nii, isegi, kui oleme õnnelikus suhtes.
Miks ma ise siis kumbagi nõu järgitud ei suuda?
Ma tahaksin endale selgeks teha, ja ka teistele muidugi, et noormees on see, kes ühendust võtab ja initsiatiivi näitab. Tüdruk ei tohiks joosta poiste järgi. Samas ka seda, et ei tohiks karta haiget saamist ja seetõttu üldse mitte üritada.
Kas ma olen valmis selliseks riskiks?

Kas peaksin riskima, veetma ilmselt taaskord kõige ilusamat aega koos inimesega, kes lahkub peagi, nii nagu tegin seda Edsiga? Olen ma selleks valmis?

Seega.. Should you listen to your relationship advisor?

No comments:

Post a Comment