Saturday, June 9, 2012

Sometimes life seems to be really awesome, sometimes it's full of sh*t

B. Collin asfalti avastamas
Viimased nädalad on olnud üpriski põnevad. Elu suundub vaikselt rööbastele ja jälle välja.
Alles hiljaaegu nägin ühte päris põnevat und.
Nägin, et pein taaskord pesu. Seekord kasutasin siiski pesumasinat. Mul olid kõrvas tähekujulised kalliskividega kaetud kõrvarõngad ja karp, kus oli neid veel mitu paari. Unenäo lõpus oli jällegi äike. Ühesõnaga ma ei mäleta sellest unenõost enam suurt midagi, kuna sellest on nii palju aega möödas. Muidugi uurisin ka kohe, mis need asjad tähendada võiks, kuid kuna seletus kokkuvõttes tundus suhteliselt ebaloogiline, jätsin asja sinnapaika. Nüüd aga ei peagi ma seda enam niiväga ebaloogiliseks, kuigi segane on asi minu jaoks endiselt.
Pesu pesemine tähendaks siis mehest ilma jäämist, juveelid, kalliskivid jms tähendaks suhte tärkamist, äike aga ootamatut teadlikkust, teadmisi, vaimset ilmutust, tõde ja puhastumist, või siis šokeerivat sündmuste käiku.
Viimasel ajal olen ka hakanud unes nägema ühte noormeest. Ma näen teda unes tavaliselt vaid siis, kui olen tema juures. Näen selle ülimalt positiivse ja enesekindla noormehe pessimistlikku ja mitte nii enesekindlat poolt une, kes kahtleb teda ümbritsevates inimestes ja suhetes nendega.
Täna hommikul koju jalutades märkasin ühte ratturit. Ta peatus ja ma vaatasin tema poole. Ilmselt tabas ta mu pilgu, kuna tajusin temast möödudes, et ta vaatab mulle järele. Kõndisin edasi. Ta sõitis teisele poole silda ja jäi mind ootama. Nii saingi omale seltsilise selleks teekonnaks. Tuli välja, et me oleme isegi peaaegu naabrid. Tundub tore noormees. Istusime väikesele künkale.. muide, enne seda nägime mõlemad üht asja esimest korda.. Nimelt oli üks auto pargitud metsa vahele, kust minu tee koju viis, kus üks paarike parasjagu asjatas, kui me mööda kõndisime.. Päris tore vaatepilt..(paneksin siia meeletult palju toredaid naeru smaile, aga kuna ma olen iseendale siin blogis reegli seadnud, et postitustes ma smaile ei kasuta, siis jääb see ära, mõelge ise need juurde).
Tüüp õpib ala, mis on mind alati huvitanud- FILMINDUST!
Ühesõnaga, selline oli minu tore hommik. Sellised olid minu nädalad.
Meenus muide üks väga tähtis asi, mis jäi ütlemata!

Teisipäeval käisin ESIMEST KORDA ELUS KINOS!
I was superhigh!!!
Parim film esimeseks korraks on just "Dark Shadows"!!
Enjoy it, I did!
Still superhigh!
Selline siis nägi tuba välja peale nõia ja vampiiri vahekorda
Luv ya!

No comments:

Post a Comment