Thursday, January 19, 2012

My Dreamland

Kuulasin täna SkyPlus Naistekat, kus nad rääkisid unenägudest, mis täide lähevad. Kahjuks ei jõudnud ma lõpuni kuulata, sest mulle meenusid unenäod, mida olen terve elu näinud.
Ma olen alati näinud unes maju.. samu maju.
Üks maja, mis ma alati näinud olen, on vana kivimaja.. maakivist. See on suur nagu vana mõisahoone, kõik välisseinad on püsti ja katus peal, aga sees ei ole muud, kui tühjus, aga mulle on alati meeldinud see hoone. Viimane kord, kui seda unes nägin..
Olin abiellunud ühe kena noormehega ja meie pulmapidu pidi toimuma seal hoones, kõik oli juba valmis seatud ja pidulised kohal. Ühel hetkel aga see hoone hakkas sisse varisema. Minu värske abikaasa haaras mu kaasa ja me pääsesime. Kahjuks jäid hoonesse aga minu sõbrad kõik ja tema vanemad (minu omi polnudki seal).
Peale seda unenägu nägin kohe sellist, kus olin jälle just abiellunud selle sama noormehega, aga seekord pidi pulmapidu toimuma tema vanemate kodus. Sinna jõudes tuli trepil vastu (tegu oli suure ja uhke majaga) mees, kes ilmselt oli kas pere tuttav või peateener, ja teatas mu abikaasale, et tema vanemad on siit ilmast lahkunud.
Kohe peale seda aga, nägin, et olin kirikus ja ajasin pulmakülalistega juttu, mul polnud isegi pruutkleiti seljas. Ootasin oma tulevast abikaasat, kes ka seekord oli seesama noormees. Lõpuks ta tuli, kuid ei tundunud, et ta on heas tujus. Ta tuli minu juurde, kükitas ja pani pea minu sülle ning teatas, et meie pulmad jäävad ära, kuna ta vanemad surid just hetk tagasi.. Samuti plaanis ta oma auto maha müüa. Lonkisin nuttes koju, teepeal leidsin laua (mööbel, et segadus ei tekiks), millel olid liistud peal, just nagu minu praegusel tööl ja ma vaatasin need üle, nagu on minu tööülesanne ja võtsin siis need endaga kaasa. Ma lonkisin nukralt meie kodust mööda, mõeldes, kas meie vahel on veel kõik korras. Peagi olin jõudnud asulasse, kus kunagi koolis käisin, ja nägin oma kallima auto sarnast autot. Mõtlesin, et see kindlalt pole tema oma, sest ta pidi ju selle maha müüma, kuid siis tuli ta ühe maja eest käes minu lemmik jook ja pisike pakike mulle. Ma teadsin, et meiega on kõik korras ja ehk ongi parem, kui ei abiellunud.
Ma ei tea, mida see unenägu tähendada võis (kõik 3 episoodi olid ühel ööl kohe järjest).
Teiseks hooneks, mis pidevalt unes näen, on minu isa maja. Seda on ta küll ainult unes. Pilvelõhkuja, mille katuselt käin hüppamas teistele katustele.
Kolmas hoone.. minu lemmik. Unenäos on see minu vanaema maja. Sellel pole minu vanaemaga mingit pistmist, kuid see on ilus ja seal on palju huvitavaid käike. See on hubane ja soe, justnagu vanaemade majad ikka. Millegipärast aga ei ela seal keegi ja ma käin seal ainult salaja. Vahel tunnen seal vanaema kohalolekut, ometigi olen üksi. Valgust ei tohi sellest majast keegi näha, aga alati, kui seda maja unes näen, on mul hommikul tunne, nagu kõik oleks korras. Pean mainima, et see maja on minu unes nö minu vanaema maja, mis kuulub tulevikus mulle.

Tegelikult on neid hooneid veel, mis on terve elu olnud olemas ja ma pole neid kunagi oma silmaga näinud, kuigi vahel mõtlen küll, et ei tea, kas olen või ei ole.
Tänaseks kõik, pean tuttu minema.
Edu!

No comments:

Post a Comment