Wednesday, January 4, 2012

Ma olen sõltlane!! Naeratuse sõltlane!

Tegelikult olen ma ka juuksehooldusvahendite sõltlane..
Ma käisin just poes.. ja läksin siis vannituppa.. Mul on 6 SHAMPOONI JA 6 PALSAMIT+ 3 JUUKSEMASKI+ 4JUUSTESSEJÄETAVAT PALSAMIT!!!!!
Ma lähen poodi ja ma näen seal sooduspakkumisega mõnda shampooni või palsamit..  ja mis ma teen? Ostan selle ära loomulikult. Ma tean, et siis ma pean pärast toidu arvelt kokku hoidma, kuid see on ju nii "vajalik"! Ma lihtsalt "pean" selle ostma..
Naeratuse sõltuvusest... Ma ei hakka sellest pikemalt rääkima, kuna ma ei oska seda sletada, kuid ma lugesin just selle kohta... Põhimõtteliselt tähendab see seda, et ma teeksin kõik, et näha inimest naeratamas ja mida harvemini ma seda näen, seda rohkem ma pingutan ja just seetõttu.. kui mul oleks vaja valida kahe sõbra vahel- 1 on sõbralik ja naeratab palju, teine veidi eemalolevam, siis ma valiksin, ükskõik, kui kallis see esimene mulle ka poleks, ikkagi teise...
Üritasin teha lühidalt, kuna tegelikult peaksin ma juba magama, aga söögitegemine läks meelest ennem..
Need minu suurimad sõltuvused siis, mis mind ükspäev hukatusse viivad...

No comments:

Post a Comment