Friday, January 13, 2012

Minu (suurimad) kiiksud

Meil, naistel, on päris palju veidrusi. Otsustasin, et listin enda omad üles. Kui mul on miski puudu jäänud ja sa märkad seda, võid kirjutada kommentaaridesse, lisan hiljem juurde.

1) Ma söön jäätist ka siis, kui väljas paugub pakane.
2) Ma närin huuli (väga jube!)
3) Söön juustu/vorstileiba või asemel moosi või siirupiga. Kohupiima sai on kusjuures kanasingi viiluga päris maitsev.
4) "Väikesed inimesed" ajavad mind iiveldama.(Sorry!)
5) Ma ei salli kloune.
6) Saia söön üliharva.
7) Majonees on täielikult out!
8) Hapukoort võiksin ilmselt iga toidu juurde lisada.
9) Jumaldan alasti kehasid.
10) NEEDID!!! Armastan labret-i, helix-i ja kulmuneeti (pildid on allpool), kuid ma paneksin need ainult kindlatele kohtadele. (Kulmuneet vasakule, ninaneet paremale, helixid paremale, huuleneet/labret vasakule, lobe'id vasakule...)
11) Minu lemmik on valge šokolaad, aga söön tumedat...
12) Jah, ma hoian enamus toiduainetest sügavkülmas.
Huuleneet/labret
13) Olen juuksehooldustoodete sõltlane (nõustun, et sõltlane pole just kõige sobivam sõna, kuna ma rohkem kogun kui kasutan neid).
14) Minu muusikamaitse ei ühti ilmselt mitte kellegi teise omaga.
15) Minu lemmikvärvid on roheline, lilla, türkiis, sinepikollane, pruun (kahanevas järjekorras), kuid minu riidekapis valitseb hall. Lillat pole enam üldse, ka jumestuses ei kasuta enam. Türkiisi on natuke, sinepikollast pole kunagi olnud, ka pruun on kadunud sealt.
16) Ma lakin küüsi veidi enne välja minekut, pesu/nõude pesemist, koristamist, õppimist jne.
17) Ma ei loe raamatuid (v.a psühholoogia, fotograafia, ettevõtlus, astroloogia jms hariv). Raamatuid, mis olen läbi lugenud saan kahel käel ilusti üles loetleda, sh ka AINUS kohustusliku kirjanduse raamat "Kalevipoeg" (E.Raua ümberjutustus)
Helixid
18) Ma ei mõista seda parfüümimaaniat.. jah, parfüümid lõhnavad hästi, kuid inimese enda lõhn on lausa vastupandamatu...
19) Ma jumestan end enne pesema minekut.
20) Ma joon kuumi jooke (tee, kakao, kuum piim, puljong jne) ja söön suppe laskmata neil veidi jahtuda ja alatasa kõrvetan ma nii ära oma keele ja suulae, peale mida on väga tõenäoline, et ma võtan veel lisa.. ja sama kuumalt või veel kuumemalt.
21) Just nii nagu neetidegagi, on ka olnud mõtteid tatoveeringutest, mis olen ka juba vaimusilmas ära paigutanud (Vasakule randmele, paremale õlale). Kusjuures on mul raske vaadata pilte, kus tatoveeringud on tehtud kohtadele, kuhu mina ei teeks...
Lobe'id.. Ma ütleks, et tähetee
22) Kuivõrd see küll kiiks on, aga... Lapsest saati olen unistanud nime vahetamisest.. Ükspäev teen ära ka!
23) Ma tantsin nagu segane.. või kuidas teie seda kirjeldaks?
24) Ahjaa... Ketšup pole ka minu sõber.
25) Kui parfüümis on muskus ja sandlipuu, on see minu lõhn.
26)Minu huvitav lause lõpetus ja smailid [ :))  ;))  (minu sailide hulka kuulub ka "hh" või "hhh") |  agjkgy.. nihn!!  ]
27) Mul on lemmik tähed alfabeedist: Y, Z..
28) Viinamarjad hakkasid mulle meeldima peale näidendis Viinamarja mängimist.
29) Ma sülitan, kui pesen pead, ennast, nägu.. hambaid pestes nagunii, aga isegi pesu pestes sülitan.. nõusid pestes veel mitte. (Jube, eks?) [Kadi add]
30) Ma vahetan tihti juuksevärvi või lihtsalt värvin neid üle tihti. [Silva add]
31) Ma ei vaata televiisorit! (külapeal vahest jään vaatama, kuid kodus ei vaata üldse, sellepärast pole ma ka seda omale võimaldanud).
32) Ma nutan pea igat filmi vaadates! Muidugi, kui olen seltskonnas, üritan seda tagasi hoida (vahel võtan padja sülle ja hammustan seda), aga üksinda filmi vaadates nutan küll 90% kõikide filmide vaatamise ajast.
33) Ei söö ka hakitud liha (tooteid) ja paneeritud sööke.
34) Mulle meeldivad osad poiste nimed tüdruku nimedena ja vastupidi (Robin tüdrukule, Aiva poisile, Marion poisile, Chris mõlemale..)
35) Kui keegi segab mu jutule vahele, katkestan ma ja teen näo, nagu poleks midagi rääkinudki.
36) Samuti MSNis ja Facebook'is, kui kirjutan hetkel midagi ja märkan, et allääres märge, et vestluspartner hakkas ka kirjutama, katkestan trükkimise ja ootan, kuni teine on oma sõnumi ära saatnud või mõneks ajaks pausi teinud.
37) Ma ei teagi, kuidas seda seletada ja kui suur kiiks see on, aga.. autoga sõites PEAB mul peal olema turvavöö. Kiiks selle juures on see, et ma sätin selle täpselt paika ja tõmban nii pingule, kui vähegi saan tõmmata.
38) Ja siis on mul veel see "postiteema" (seltskonnas peavad kõik mööduma ühelt poolt posti). 
39) Ma jälestan, kui inimesed katsuvad või puutuvad mu jalgu allpool põlvi, puutuge reisi ja kõik on ok, aga mitte põlvi ega nendest allpool asuvat ala.. öeh!! See tunne on nii vastik!






PS! Toiduainete koha pealt pean lisama, et näljaga läheb kõik.. siis pole erilist võimalust pirtsutada. Ja üldse kehtib kõikide asjade kohta ütlus: "erand kinnitab reeglit".
 Kui meenub miskit, siis andke teada, lisan kohe.


1 comment:

  1. sa muudad tihti oma juuksevärvi , kindel , mis panemata jäi sul :D

    ReplyDelete