Saturday, November 26, 2011

Minu Väike Toriseja

..Kadi..
Mul ei ole sinu kohta nii palju öelda kui oli Minu Läti kohta, aga sa oled üks parimaid minu elus. Tänu sinu nõudmistele ja torisemistele liiguvad kaljudki paigast. Vaatama sellele, et meie vahel on kraaklemisi olnud, töötasime siiski ninapidi koos päevast päeva ja me ei tüdinenud teineteisest. Sinuga läheksin kuhuiganes. Läbi tule ja vee..
Mulle meeldib sinus just see, et kui miski ei meeldi, siis ütled välja. Ei mingit kahepalgelisust, ei miskit võltsi. Mulle meeldib, et saan olla sulle toeks raskel ajal, et ma saan su muret kuulata, sest ma näen, kui raske sul mõnikord on.. Jaa.. ma tean, et ma ise ka tekitasin muresid juurde, kuid see olen ju mina.
Mulle meenus just, kuidas mulle meeldib see, kuidas sa tantsid.. Ma ei oska seda seletada, aga tundub, nagu muusika viiks sind kuskile kaugele eemale.. sa oled juskui siin ja samas ei ole. Sa heljud kuskil kaugel eemal.. ära siit muredest ja raskustest. Ma ei peataks muusikat, sest see sunniks sind tagasi tulema siia pimedusse, kus keegi kellegist ei hooli.

Sinu naeratus on see, miks inimesed tahavad sinuga läbi saada, sest kui see kaob, jääb järgi vaid jää. Seda külma hüljatuse tunnet ei taha aga keegi tunda. Ometigi on aga inimesi, kes üritavad sulle näidata, et nende jää on külmem kui sinu. Nad võiks aga leppida, et pole soojemat päikest kui sinu naer ja külmemat jääd kui sinu viha!
Sa hoolid neist, kes sinust hoolivad ja just nii nagu nemad sinust hoolivad.
Armastan sind kõige selle eest, milline sa oled!

1 comment: