Saturday, November 26, 2011

Me kolmekesi tuleme roheliste maalt

Mulle meeldib roheline. Oliiviroheline on minu lemmik ja mind lummab smaragdroheline. Kõik, mis on roheline, on ilus, kuigi mulle ei meeldi väga see kõige erksam roheline.






I know a boy
with sea green eyes.
He melts the sun, swallows
the sky, then breathes out
stars to kiss the night...
(Minu Lätil on ka rohelised silmad)

























 
 Minu kullakalli Kadi lemmikvärv on roheline. Kui temaga kuskile välja minna, on seda kohe näha- alati on tema riietuses miskit rohelist ja.. ta silmad on rohelised.

 


 


 Taivo.. tema lemmikvärv on ka roheline. Ta isegi küsis minult ükskord, kas ta võib minu rohelise küünelakiga oma küüned ära lakkida... (Taivo on mul üks ülimalt kallis sõber, keda ei vahetaks kellegi teise vastu).






Mulle meeldib meie rohelisehullus, ilmselt kui saaksime, siis kassiinimestena, võtaksime endale lausa rohelised kassidki. Ka silmavärvidest on esikohal rohelised ja pruunid silmad. 
Roheline! Roheline! Roheline!

Niiet.. kallid sõbrad, kui teil on miskit rohelist, siis võite meie kolmega seda jagada. Kadile, kes oskab kohutavalt hästi kirjutada, Taivole, kes joonistab ülihästi ja mulle, kes ma.. olen kõige armsam siin maamunal? 

1 comment: