Wednesday, July 22, 2015

Koorijatest ja tegevusest endast

NB! Kes enne seda juba luges, palun vaata uuesti õle, tegin paranduse, parandus on tekstist erineva värviga.

See saab küll nüüd ülikiire blogi kirjutamine olema. Aega on vaid mõni minut enne, kui ära kärssan (mul on värv viimaseid minuteid peas..).

Alustan.

Kuna olen viimasel ajal palju tegelenud depileerimisega, sugaringiga, siis olen pidanud leidma võimalikult hea kehakoorija, et nahk korras hoida.

Proovisin Palmer's-i kakao koorijat. Supermõnus, lõhn pole just midagi erilist, kuid õrnemate kohtade koorimiseks on ideaalne, kuna lisaks koorimisele mõjub ka nagu palsam.

Proovisin ka, kuidas koorimine meega on.. Ei olnud vaimustuses.

Siis otsustasin osta poest ilge soodukaga müügis oleva zen koorija.. Ma ei mõista, kuidas, kuid millegipärast ma ei märganud, et sildil oli kirjas "Sea salt scrub"... noh ja, kuna mul on kuivem ja tundlikum nahk, siis soolaga koorijad/kreemid jmt tuleb mul ära unustada... Proovisin sell ära siiski, mul jättis see naha sügelema. Ilmselt tuleneb see sellest, et sool kuivatab nahka veelgi seega jh.. pidin rohkem kreemitama. Soovitan seda rasusema nahaga inimestele.

Minu lemmik avastuseks on aga koorimiskindad! Neid võib kasutada dushigeeliga kui ka tavalise veega. Töötab igetpidi ja nahk jääb superpehme ja mõnus. Koorin nendega pealaest jalatallani. Need on küll väga karedad ja käes naljakad, kuid nad ei tee haiget ja on just õiged. Soovitan proovida ka kreemiga koorimist nendega.

Koorima peaks siis 1-3 korda nädalas, et vältida karvade sisse kasvamist ja hoida nahka noorena, kuna nii saab vana ja koleda naha pealt ära. Kes keha koorida ei taha, sel soovitan nägu ikka koorida (ja kael+dekoltee). Eelkõige peab koorima siis sealt, kus karvu eemaldatakse.

Pean minema.

Olge mõnusad!

No comments:

Post a Comment