Sunday, February 10, 2013

Happy little girl

Ühel peol kohtasin ühte noormeest. Mul polnud temaga mingeid tõsiseid plaane.. kuni järgmise õhtuni. Ta hoidis mind. Ta kallistas mind. Ta suudles mind.
Ta pühendas mulle oma oleviku ning andis loa tulevikku.
Nüüd ta kallistab mind. Ta hoiab mind.
Me sattusime kokku siis, kui meil mõlemil oli raske. Nüüd saame koos raskustest üle. Ta on mulle meeletult kallis. Ma ei laseks teda oma embusest lahti, kui poleks meie ümber reaalsust, mis sunniks lahkuma ja tööle minema.
Me oleme koos ja oleme õnnelikud.
Muidugi ma vahepeal mõtlen sellele, kui uskumatu see on, et keegi mind.. MIND... Armastada suudab.. nii nagu seda tema teeb. Aga see ongi reaalne. See ongi nii.
Ma armastan seda, kuidas ta minu naljade üle naerab ja ise samalaadseid nalju teeb. Ma jumaldan tema intelligentsust ja tema sõprusringkonda. He's the one I want.

Ühesõnaga.. ma jumaldan teda.

XO.. Yv.

No comments:

Post a Comment