Monday, October 24, 2011

The city for dreams..

Käisin täna Tartus..
Mõnus, ainult ma tõesti ei taipa, miks ma oma killerid jalga pidin panema? Mu jalad olid pooleks päevaks nii läbi, et ma tahtsin killerid jalast visata ja paljajalu edasi minna. Ei tea, kas oleksin seda suutnud, kuid igaljuhul ühes samas poes edasi- tagasi liikumine ja poest sissee-välja voorimine mind kindlasti ei aidanud ja asja paremaks ei teinud.
Tartu- Ülikoolilinn.. (I've got so many dreams to go for)
Need poed! Aahh! Ma pole päris pikka aega kusagil nii suures poes käinud. Enne olid minu jaoks suured poed Valgas, kuid nüüd näen, et on suuremaid ja mis kaubavalik seal on! Üks päev elan mina Tartus ja käin seal koolis. Mulle ilmselt meeldiks väga ka seal töötada peale eriala omandamist, kuid sinna on veel nii palju aega- olen ju alles 10ndas klassis.
Leidsin sealt poest ühe raamatu, mille põhjal vändatud filmi hakkan nüüd ka vaatama..
(I don't know how she does it)
Ilmselt on põnev film.

No comments:

Post a Comment