Monday, March 19, 2012

Yvonniseerumine: The Past 5!

Nonii, tüdrukud (ja poisid), uus osa on väljas. Vabandan, kui on kirjavigu. Ootan kommentaare SIIA! Mina isiklikult ei jõua juba järgmist osa ära oodata.. Andke teada, mis teie minu kirjutisest arvate. Kas on huvitav lugeda ja mis teile kõige rohkem meeldis või mis teisiti võiks olla. Aitäh!
(Kuigi ma nüüd ise tagantjärgi muudaksin loos päris palju, ei hakka ma seda tegema ja edastan teile selle algse versiooni)

Kena lugemist!

http://yvonnization.blogspot.com/2012/03/past-5-morning-after-sex.html

3 comments:

  1. No nii... Ma lõpuks võtsin kätte ja lugesin kõik 5 osa läbi. Varasemalt pole olnud sellist vaba aega lihtsalt.

    Mulle meeldib see jutt. Aga ma oleks nagu seda kuulnud kuskilt juba :D Võib-olla saad aru, mida mõtlen. Oeh, peaks ka end käsile võtma, kirjutasin pool aastat tagasi. Mul on vaja ette võtta 13. peatükk ka, äkki see number ei ole hea ja sellep ei suuda :D

    Aga jah, edu sulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. See lugu on jh ühe teise loo sarnane, aga muudetud ja liialdatud versioonis.. just seetõttu ongi see mul poolikuks jäänud. Vahest ikka kirjutan paar rida juurde. aga ega ma ka ilmselt nr 13ni ei jõua:D

      Delete
    2. Muide, ma mõtlesingi, et kuhu sinu kommentaarid on jäänud, sa oleks nagunii midagi vastanud:D

      Delete